Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2010 11:37 - За позитивното мислене
Автор: elenakuleva Категория: Тя и той   
Прочетен: 1355 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 21.01.2010 13:41


Наскоро гледах филма "Тайната", който ме накара да си спомня нещо, което без да се усетя съм забравила. За силата на желанията, която те е карала винаги да вярваш в себе си и да вървиш напред. За силата на позитивното мислене, което те освобождава от болезнени емоции и спомени, което те кара да преглътнеш горчивина и неприятности и да се движиш напред.
Всъщност няма никаква тайна в това. Мнозина са разбрали, че когато човек се отчае и спре да върви по пътя си към някаква цел, когато се отпусне и зачака нещата сами да се случат, времето замръзва. Не става нищо, което да те събуди от летаргията, нито да те вдъхнови. Просто пътечката, която се е виела в краката ти изведнъж изчезва... или ти преставаш да я виждаш сред храстите. Защото виждаш само болката в теб, огорчението, а тъмните мисли превземат главата ти...
Всеки човек има такива състояния, в които не иска да продължи напред, защото се е замислил за смисъла на това, което прави. Тогава започва да вижда света в черно-бяло, но образите дори не са черни или бели, а сиви, безлични, безчувствени, лишени от всичко човешко. Тогава сякаш духа напуска тялото ти и се изолира, за да се съхрани- не вкусваш нищо, защото може да загорчи, не си подаваш носа навън (и буквално и в преносен смисъл,) защото може да ти стане студено, не искаш да разговаряш дори, защото нечии думи могат да те наранят.
А собствените мисли... не могат да ти причинят нищо, защото са собствени...
Каква заблуда! Самоизяждането и самоукоряването е далеч по-болезнено, но някак мазохистично се наслаждаваш на това усещане! Защото болката ти напомня, че си жив още, че "това е антракта, не края", както се пееше в една детска песничка...
Но стига толкова за дупките, в които се скриваме всички, когато ветровете са по-бурни от обисновено. Защото се събудих и си спомних как преди години умеех да виждам бъдещето, да  обличам мечтите си в думи, думите- в реалност... Тогава каквото си пожелаех, се случваше!
Тогава планините бяха хълмове, реката без мост - плитко поточе, а хората бяха по-разбиращи от всякога!
Къде се изгубих в тъмнината, която сама създадох! Престанах да виждам себе си и тогава станах невидима за другите!
Но нищо не е завинаги в този живот. Времето, в което сама се изолирах, ме съхрани, даде ми по-големи сили. Сетих се коя бях и кой беше моя път. Повярвах отново в позитивното мислене! Това, което се случва, е това, което човек сам си причини- а аз си причинявам да ми се върне способността да мечтая и мечтите ми да се превърнат в реалност!
Амин!
     


Тагове:   мислене,


Гласувай:
3



Следващ постинг

1. анонимен - правилно..
21.01.2010 13:27
Няма по-лошо нещо от това човек сам да се самоизгуби. Макар, че лично аз не мисля, че позитивното мислене променя нещо, освен това че ти приемаш нещата по-лесно. Макар, че понякога точно след позитивно мислене, болката е най-голяма.
цитирай
2. анонимен - Не, болката е най-голяма, когато се ...
21.01.2010 13:32
Не, болката е най-голяма, когато се самосъжеляваш. Днес, когато написах това ,съм усмихната и вярваща, каквато не съм била доскоро...
цитирай
3. анонимен - Браво.
21.01.2010 13:37
Браво, както винаги съм казвала. Прави това което искаш за да се чувстваш добре. Щом се чувстваш доволна, всичко е наред и се радвам за теб. :)
цитирай
4. анонимен - Добре написано
22.01.2010 02:06
Мисля, че си права - когато човек не вижда път,трябва да си спомни за онази своя пътечка, която си е проправил с хъса и силите на младостта и начина по-който се е задържал на нея... Успех, Ели! (Lety)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elenakuleva
Категория: Тя и той
Прочетен: 15867
Постинги: 3
Коментари: 5
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930