Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2010 12:53 - За късмета
Автор: elenakuleva Категория: Тя и той   
Прочетен: 1949 Коментари: 1 Гласове:
4



Случвало ли ви се е да намерите стотинка на улицата и да не я вземете? Още от малка зная, че това е късметче, което не трябва да се подминава...
Миналата седмица се случи така, че в продължение на няколко дни намирах монети. На петия ден се озъртах цял ден в краката си, но нищо не открих. На шестия обаче намерих за четвърти път. Повече не се случи. Иначе в джобчето ми дрънкат намерените монети вече десетина дни. С надежда, че ще ми донесат късмет, не смея да ги изхарча! Суеверие от глупост или просто надежда...
Замислих се, че късметът е нещо много непостоянно. Може да ти се случат накуп няколко хубави неща, след това - нищо. Колкото и да търсиш, няма да го намериш. Изведнъж неочаквано обаче той те изненадва!
Вече има толкова много учения как да предизвикаш съдбата и да направляваш живота си с позитивно мислене. Но късмета си е късмет! Има хора, на които им върви повече, отколкото на останалите и не е защото са по-позитивни или повече заслужават това, не мислите ли?
Представете си какво би станало, ако късметът можеше да се търгува? Каква е цената му? Не зная за вас, но според мен той си е толкова ценен колкото здравето, обичта и свободата... Слагам го най-много на четвърто място! А вероятно не само аз му отдавам толкова голямо значение, защото си има куп поклонници, наречени суеверни хора. А чували ли сте дума за хората, подкрепящи здравето, например :)
Представете си, че ви бъде предложено да имате много голям късмет няколко дни, а след това да сте абсолютен карък. Ще се съгласите ли? Аз вероятно ще откажа. Прости си мисля, че лошият късмет е по-лош от всичко, което може да се случи. Лавинообразно повлича всичко след себе си. И сякаш е вечен!
Така се чувствам сега. Зная, че е временно, но се чудя какво да направя, за да обърна късмета си. Търпелива съм, вярвам, мисля позитивно. Но ми се искаше поне да зная колко ми остава още да стискам зъби...




Тагове:   късмет,


Гласувай:
4



1. анонимен - относно монетите
04.05.2010 13:12
Аз често ги подминавам и все си казвам, че трябва друг да ги намери, защото аз имам достатъчно късмет. Ако пък ги взема и не са ме спасили в сублимен момент ги пазя, докато не срещна свирещи улични музиканти или просяци или пък ги мятам в някоя касичка на църква или на някоя сладка баба, която продава цветя. Мисля, че така си намират мястото. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elenakuleva
Категория: Тя и той
Прочетен: 15863
Постинги: 3
Коментари: 5
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031